اسپری مو دو فاز موهای چرب بزرگسالان سریتا 230 ml پارس آزمای طب

Hair spray two phase greasy hair adult number 10 CERITA 230 ml PARS AZMAYE TEB


شناسه محصول: 6262863400548
امتیاز محصول

درخشندگی و حالت‌پذیری موهای شما را پس از براشینگ افزایش می‌دهد. این محصول حاوی عصاره دانه مورینگا، کراتین و آلوئه ورا بوده و در برابر آلاینده‌های محیطی نیز از موهای شما محافظت می‌کند.

850,000 ریال
تعداد
افزودن به علاقه مندی های
مقایسه
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی
اسپری مو دو فاز موهای چرب بزرگسالان سریتا 230 ml پارس آزمای طب

اسپری دوفاز موهای چرب سریتا حاوی عصاره دانه مورینگا، کراتین و آلوئه ورا بوده و موجب افزایش حالت‌پذیری و درخشندگی موهای شما می‌شود. این محصول مناسب افرادی است که موهایی چرب دارند. پس از استفاده از این اسپری مو می‌توان موها را به راحتی شانه کرد و به حالت دلخواه درآورد. یکی از مزایای استفاده از اسپری دو فاز سریتا بیوتی این است که به کمک آن می‌توانید از موهای خود در برابر آلاینده‌های محیطی و عوامل فیزیکی و شیمیایی محافظت نمایید. دقت داشته باشید که پیش از استفاده از این اسپری مو حتما آن را تکان دهید چون این محصول ۲ فاز است و هر دو فاز آن باید حتما با هم ترکیب شوند.

فواید دانه مورینگا

درخت مورینگا بومی قاره آسیا و آفریقا است. نکته شگفت انگیز در مورد مورینگا این واقعیت است که تمام بخش های این گیاه از جمله پوست، ریشه، برگ، گل، دانه، ساقه و غلاف آن منبعی غنی از انواع مواد مغذی و آنتی اکسیدان است و به همین دلیل در طب سنتی از آن استفاده زیادی می‌کنند. برخی از محققان به مورینگا لقب “درخت معجزه” را داده‌اند. گیاه مورینگا سرشار از ویتامین A است. این ویتامین در رشد و کاهش ریزش موها نقشی کلیدی دارد. کمبود ویتامین A سبب خشکی و شوره سر می‌شود. با استفاده از گیاه مورینگا می‌توان موهایی سالم و مقاوم داشت. مورینگا همچنین منبعی غنی از روی است و این ماده معدنی نیز سبب افزایش رشد موها می‌شود. عنصر روی (زینک) موجود در گیاه مورینگا از تحلیل فولیکول‌های مو نیز جلوگیری می‌کند. گیاه مورینگا ویتامین E نیز دارد که با خاصیت آنتی اکسیدانی خود سبب افزایش گردش خون در پوست سر شده و جذب مواد مغذی در فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد. انواع ویتامین B نیز در مورینگا موجود است و از ریزش موها جلوگیری می‌کند.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن

محصولات مشابه

پرداخت مطمئن پرداخت مطمئن

ارسال در سریعترین زمان ارسال در سریعترین زمان

تضمین اصالت تضمین اصالت

پشتیبانی 8 تا 17 پشتیبانی 8 تا 17

بازگشت کالا بازگشت کالا

0 سبد
بیشتر
دسته ها
جستجو
پروفایل
تماس
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک