دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

اسپری ضد جوش پوست چرب و جوش دار دمودکسیلین 250 ml

Spray anti acne oily and pimple skin DEMODEXCILLIN 250 ml


شناسه محصول: 6269702200161
شناسه محصول: 6269702200161
دسته بندی: ضد جوش بدن
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید

محصولات مشابه

  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اسپری ضد آکنه بدن دمودکسیلین، در کمک به مهار رشد و بقای دمودکس (نوعی حشره‌ی میکروسکوپی)، و کمک به تنظیم ترشح چربی و اندازه‌ی طبیعی منافذ پوست کارساز خواهد بود. این فرآورده قابل استفاده برای رفع جوش‌های سینه، بازو، پشت، شانه و گردن می‌باشد‌‌.

اسپری ضد جوش بدن دمودکسیلین؛ حاوی مواد و ترکیبات اثر‌بخشی همچون؛ اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای، پیروکتون اولامین، نیاسین‌آمید، و عصاره‌ی بابونه می‌باشد که برای انواع پوست و‌ کمک به درمان انواع جوش‌های بدن، چه التهابی و چه غیر التهابی مفید و موثر خواهد بود.

اسپری ضد آکنه بدن دمودکسیلین، به لطف ترکیبات و فرمولاسیونی که دارد، آب‌رسان، مرطوب‌کننده، مغذی و لایه‌بردار است که ضد التهاب، ضد باکتری و ضد قارچ است و در کمک به کاهش قرمزی و التهاب جوش‌های بدن و‌ کمک به رفع جای جوش نیز اثر مثبت دارد. این فرآورده که ضد جوش است، در کمک به کاهش نشانه‌های درماتیت سبورئیک کاربرد دارد.

اسید سالیسیلیک موجود در اسپری ضد آکنه بدن دمودکسیلین، با لایه‌برداری و تمیز نمودن منافذ باز پوست از چربی، سلول‌های مرده و آلودگی‌ها، هم به کاهش التهاب کمک می‌کند و هم باعث درمان جوش‌ها می‌شود. پیروکتون اولامین به کار رفته در اسپری ضد جوش بدن دمودکسیلین، دارای خاصیت ضد باکتریایی است که هم‌چنین باعث تنظیم ترشح چربی پوست می‌شود و سبوم اضافی را از بین می‌برد که این به درمان جوش‌ها کمک می‌کند.

اسپری ضد جوش بدن دمودکسیلین، به لطف نیاسین‌آمید که همان ویتامین‌ ب۳ B3 است باعث‌ رطوبت و متعادل نمودن تولید چربی پوست می‌شود و با نرم‌ نمودن پوسته‌ها، باعث پوسته‌ریزی و تنفس منافذ پوست می‌شود که در رفع جوش، خشکی و التهاب موثر است. عصاره‌ی بابونه‌ی موجود در اسپری ضد آکنه بدن دمودکسیلین، به آب‌رسانی و تغذیه‌ی پوست می‌پردازد و باعث‌ کاهش التهاب و رفع جوش می‌شود. روغن درخت چای نیز دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی، آنتی‌اکسیدانی،‌ ضد التهابی، ضد باکتری و ضد قارچی است که باعث‌ تنظیم تولید سبوم و پی‌هاش pH پوست می‌شود و با آلودگی‌ها و جوش و جای جوش‌ها به مبارزه می‌پردازد‌.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک