دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

اسپری خوشبو کننده محیط کلن لاتراس 250 ml

Spray space deodorizer without aroma cologne LATERAS 250 ml


شناسه محصول: 6264707006701
شناسه محصول: 6264707006701
دسته بندی: خوشبو کننده هوا
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اسپری خوشبو کننده هوا لاتراس، با ترکیبی منحصر به فرد از نت های گلی، اسپایسی ملایم، شیرین، میوه ای و گیاه پاتچولی، یک تجربه بی‌ نظیر از خوشبو کنندگی را برای شما به ارمغان می آورد.

با استفاده از اسپری خوشبو کننده هوا لاتراس، می توانید فضایی تازه و معطر را در خانه، دفتر کار، ماشین یا هر مکان دیگری به وجود آورید.

مزایای استفاده از اسپری خوشبو کننده هوا لاتراس بیشتر از چیزی است که تصور می کنید. این محصول، علاوه بر بوی دلپذیری که به فضا می بخشد، باعث تمیزی و تازگی هوا نیز می شود. برخی از خوشبو کننده های هوا می توانند تنها بوی بد را مخفی کنند، اما اسپری خوشبو کننده هوا لاتراس با ترکیب منحصر به فرد رایحه ها، علاوه بر از بین بردن بوی نامطبوع، بویی مطبوع و دلپذیر را در فضا ایجاد می کند.

اسپری خوشبو کننده هوا لاتراس دارای قابلیت ماندگاری طولانی می باشد و به همین علت می توانید به مدت طولانی از بوی خوش آن لذت ببرید. علاوه بر این، اسپری خوشبو کننده هوا لاتراس به صورت یکنواخت در فضا پخش می شود و از بوی محدوده مشخصی برخوردار نیست. این به معنای این است که می توانید در هر نقطه از فضا، بوی خوشبو کننده هوا لاتراس را حس کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک