دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

اسپری خوشبو کننده محیط برلین لاتراس 250 ml

Spray space deodorizer without aroma berlin LATERAS 250 ml


شناسه محصول: 6264707006688
شناسه محصول: 6264707006688
دسته بندی: خوشبو کننده هوا
امتیاز محصول

مقایسه
ناموجود
متاسفانه این کالا فعلا در داروخانه ها موجود نیست. می‌توانید زنگوله رو بزنید تا به محض موجود شدن به شما خبر دهیم.
خبرم کنید
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

اسپری خوشبو کننده هوا برلین لاتراس با رایحه‌ های آروماتیک، شیرین، میوه‌ ای، اسپایسی تاره، چوبی و مرکبات، برنامه‌ ای تازه و طبیعی برای هر نقطه از روزتان ارائه می‌ دهد. بی‌ تردید، این رایحه‌ های منحصر به فرد، تجربه بی‌ نظیری را برای شما و سایر افراد در محیط ایجاد خواهند کرد. این محصول علاوه بر برآورده کردن انتظارات شما در خصوص بوی دلخواهتان، از طریق رایحه‌ های متنوع و جذاب، فضایی مطلوب و پرانرژی را خلق خواهد کرد.

رایحه‌ های آروماتیک این اسپری، بویی انتقال دهنده از آرامش و آرامش درونی به شما و اطرافیانتان خواهد بود. آنها مانند یک نسیم خوشبوی طبیعت، احساس تازگی و روحیه را به شما هدیه خواهند کرد. رایحه‌ های شیرین و میوه‌ ای، با وجود طراوت و شادابی، احساس شیرینی و لطافت را در هوا انتقال می‌ دهند و تجربه‌ ای دلنشین را برای شما ایجاد می‌ کنند.

اما نکته‌ جالب در اینجاست که رایحه‌ های اسپایسی تاره از اسپری خوشبو کننده هوا برلین لاتراس، تنها رایحه‌ های معطر نیستند. آنها همچنین رازی را در خود نهفته دارند. رایحه‌ های اسپایسی تاره تمامی احساسات شما را بیدار می‌ کنند و تجربه‌ تازه‌ ای را برای شما فراهم می‌ کنند. با ترکیبی از رایحه‌ های چوبی و مرکبات، این اسپری خوشبو کننده هوا حسی ملموس از وجود شما را در محیط ایجاد خواهد کرد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک