دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

اسپری خوشبوکننده بدن بانوان گیلتی رژ سی گل 250 ml لابراتوار دکتر اخوی

Fragrance body spray women guilty rouge SEAGULL 250 ml DR AKHAVI LABORATORY


شناسه محصول: 6260156003278
شناسه محصول: 6260156003278
دسته بندی: بادی اسپلش
امتیاز محصول

داروخانه ها

1,545,000 ریال
زنجان
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

برند شناخته شده و با کیفیت سی گل اسپری خوشبو کننده بدن زنانه گیلتی رژ سی گل را از روغن‌ها، مرطوب کننده‌ها و رایحه‌های خوشبو طبیعی تولید کرده است. به همین خاطر استفاده از این بادی اسپلش ضمن خوشبو نمودن پوست، به آبرسانی و افزایش طراوت و نرم شدن آن نیز کمک می‌نماید. بانوان خوش سلیقه و خوش پوش می‌توانند با استفاده از اسپری guilty rouge از تعریق خود جلوگیری نموده و با پخش بو عالی برای خوشبو ماندن بدن در طول روز نگرانی نداشته باشند.

خوشبختانه این اسپری فاقد مواد شیمیایی مضر است و حساسیتی روی پوست ایجاد نمی‌کند. با خیال راحت بعد از شستشوی پوست و اطمینان از تمیزی آن به میزان دلخواه خود اسپری گیلتی روژ سی گل را روی پوستتان اسپری نمایید. در نظر داشته باشید به علت طراحی زیبا محفظه بادی میست زنانه شما می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند به عزیزان خود تقدیم کنید.

بهترین اسپری خوشبو کننده زنانه

بوی خوب یکی از راه‌های افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها است. همه بانوان علاقه دارند بدن و لباس آن‌ها بو و رایحه‌ای خوب داشته باشد. در این میان محصولات خوشبو کننده متنوعی عرضه شده است که اسپری‌های خوشبو کننده به نسبت سایرین ارزان، متنوع و دارای بوی مشابه عطرها هستند. البته ماندگاری آن‌ها از عطر و ادکلن کمتر است، اما تنوع بو و رایحه در اسپری آن را به محصولی پرطرفدار تبدیل نموده است. معمولا خانم‌ها بوی ملایم‌تر و شیرین‌تر را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر شرکت‌های سازنده اسپری‌های بدن زنانه را عموما با همین رایحه‌ها تولید می‌نمایند. همچنین به علت حساسیت بیشتر پوست بانوان سعی شده است در این محصولات از مواد حساسیت زا و شیمیایی استفاده نشود تا التهاب و قرمزی ناخواسته پوست را به دنبال نداشته باشد. این نکته یک مزیت مهم درباره بادی میست‌ها یا اسپری‌های خوشبو کننده بدن زنانه به شمار می‌آید.

 

اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک