دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر

استیک ضد تعریق بامبو و درخت چای دیپ سنس 40 g لابراتوار دکتر اخوی ایران

Anti perspirant stick bamboo and tea tree DEEP SENSE 40 g DR AKHAVI LABORATORY IRAN


شناسه محصول: 6260156003520
شناسه محصول: 6260156003520
دسته بندی: استیک ضد تعریق
امتیاز محصول

داروخانه ها

799,000 ریال
تهران
افزودن به علاقه مندی های
تعداد
  • نقد و بررسی
  • توضیحات
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
نقد و بررسی
نقد و بررسی تخصصی

استیک ضد تعریق بدن درخت چای و بامبو دیپ سنس مناسب استفاده روزانه است که ضمن جلوگیری از ایجاد تعریق به رفع بوی نامطبوع آن نیز کمک نموده و تا 24 ساعت ماندگاری و جلوگیری از بوی نامطبوع تعریق را نیز دارد. این استیک از نوع دئودورانت بوده که قدرت مناسبی در جلوگیری از تعریق مجدد داشته و فاقد ترکیبات مضر الکل، پارابن و آلومینیوم نیز است. عصاره بامبو، ویتامین E و عصاره آلوئه ورا موجود در این محصول با ایجاد لطافت و نرمی پوست به رطوبت رسانی و رفع التهاب پوست نیز کمک می‌کنند.

فرمولاسیون دئودورانت ها باید به‌گونه‌ای باشد که به پوست بدن آسیب نرساند. ترکیبات دئودورانت در ارتباط مستقیم با پوست بدن و منافذ زیر بغل هستند، وجود هرگونه ماده‌ی نامرغوب از طریق این قسمت‌ها ممکن است وارد بدن شود و سبب بیماری یا عفونت شود.

بررسی ها و مطالعات نشان می‌دهد که سرطان در آقایان و بانوان رو به افزایش است. استفاده از محصولات بهداشتی و سالم و بدون مواد مضر برای بدن یکی از راهکار های خیلی موثر در پیشگیری از سرطان است. بیشتر داروهای ضد عرق تجارتی حاوی آلومینیوم هستند.

بعضی از مطالعات نشان می‌دهد که مغز بعضی از انسان ها غلظت بالاتری از آلومینیوم را در خود دارد که مقدار زیادی از این آلومینیوم می‌تواند باعث سمی شدن عصب و ابتلا به بیماری آلزایمر شود. آلومینیوم فعال در این محصولات، در کنار غده عرق یک حفره ای را ایجاد می‌کنند که از تعریق جلوگیری می‌کند . مواد شیمیایی بر پایه آلومینیوم به پوست جذب می‌شوند ، مخصوصا زمانی که قبل از استفاده از آن ها شیو کرده باشید . مواد خطرناک موجود جذب شده از این محصولات می‌تواند عاملی برای سرطان سینه باشد زیرا زیر بغل نزدیک به سینه است.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
دسته بندی ها
مراقبت پوست و مو
مکمل غذایی و دارویی
مکمل ورزشی
آرایشی
تجهیزات پزشکی
مادر و کودک